KiVa: een schoolbreed programma voor het versterken van de sociale veiligheid.
Hoe toetst IKC Vindingrijk de sociale veiligheid? Door middel van de KiVa signaleringslijst, monitoren wij het schoolklimaat en de sociale en fysieke veiligheid op schoolLees meer
Klachtenprocedure
Leerplein055 beschikt over een klachtenregeling en is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie. Iedere school van Leerplein055 beschikt over een interne contactpersoon klachtenregeling (op school vaakLees meer
Klokkenluidersregeling Leerplein055
De klokkenluidersregeling is een regeling inzake het omgaan met een vermoeden van een ernstige misstand binnen Leerplein055. De klokkenluidersregeling is niet bedoeld voor persoonlijke klachten vanLees meer
Korte introductie van de school
De openbare basisschool IKC Vindingrijk ligt in het wijkdeel Woudhuis, een vrij nieuwe en jonge wijk in Apeldoorn. De leerlingen komen voornamelijk uit de wijkenLees meer
Kwaliteitscoördinator
Op alle Leerplein055-basisscholen werken kwalitatief goede en goed opgeleide kwaliteitscoördinatoren. Zij zijn werkzaam op één of twee scholen. Het team van kwaliteitscoördinatoren versterkt de kwaliteitLees meer
Landelijke geschillencommissie
Onderwijsgeschillen Postbus 85191 3508 AD Utrecht Telefoon: 030 – 280 9590 (09.30 – 16.00 uur) info@onderwijsgeschillen.nl website Onderwijsgeschillen – informatie voor ouders en verzorgers
Leerlingvolgsysteem
Een leerlingvolgsysteem is een programma dat de leerkrachten inzicht geeft in de ontwikkeling van de leerlingen, zowel op individueel als op groepsniveau. Dit inzicht wordtLees meer
Leerplein055 adresgegevens
Leerplein055 is de stichting van openbaar (speciaal) basisonderwijs en praktijkonderwijs in Apeldoorn Postadres: Leerplein055 Postbus 10098 7301 GB Apeldoorn Bezoekadres: 2e Wormenseweg 80 (1e verdieping)Lees meer
Leerresultaten
Op onze school behalen wij leerresultaten die op grond van de kenmerken van de leerlingpopulatie mogen worden verwacht. Dit betekent dat de eindresultaten op deLees meer
Leesprotocol
Verschillende inzichten, zoals bijvoorbeeld observaties en toetsresultaten, worden gebruikt om het lees- en spellingonderwijs zo goed mogelijk af te stemmen op de behoeften van deLees meer